Feedback: FÖLI public transport - Customer service
ID:
269148
Creation time: 6.9.2019
Creation time: 6.9.2019
Hei, olen lähiaikoina huomannut että ainakin 220 ja 221 bussin kuljettajat ovat hyvin tympeitä ja näyttävät siltä ettei työ tai varsinkaan asiakkaat/asiakkaan tyytyväisyys kiinnosta. Mielestäni on kurjaa mennä bussiin kun kuski ei edes katso päin. Tänään menin n. klo 14.03 220 ja kuski katseli vain ulos ikkunasta ja näytti erittäin tympääntyneeltä. Voisikohan tälle asialle tehdä jotain, koska asiakaspalvelutyössähän he ovat ja vaikka olisikin huono päivä niin ei siltikään sitä kuulu purkaa asiakkaisiin.
Processing
Status:
Processed
Hei,
kiitos palautteestanne. Ikävä kyllä kaikki kuljettajat eivät ole niin kovin asiakasystävällisiä vaikka asiakaspalvelussa työskentelevätkin. Olemme välittäneet viestinne kyseistä vuoroa operoivaan yhtiöön sekä kaikille linjan 220 ja 221 vuoroja operoiville yhtiöille, kuljettajathan ajavat päivän aikana moniakin eri linjoja.
Ystävällisin terveisin
TLO Oy
kiitos palautteestanne. Ikävä kyllä kaikki kuljettajat eivät ole niin kovin asiakasystävällisiä vaikka asiakaspalvelussa työskentelevätkin. Olemme välittäneet viestinne kyseistä vuoroa operoivaan yhtiöön sekä kaikille linjan 220 ja 221 vuoroja operoiville yhtiöille, kuljettajathan ajavat päivän aikana moniakin eri linjoja.
Ystävällisin terveisin
TLO Oy
Hei,
kiitos palautteestanne. Se on toimitettu eteenpäin liikennöitsijälle käsittelyyn.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos palautteestanne. Se on toimitettu eteenpäin liikennöitsijälle käsittelyyn.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli