Palautepalvelu toimii vajaavaisesti sunnuntaina 22.9. klo 12-16 (19.9.2024 16:00)
Tietokantapäivityksen takia palautepalvelu toimii vajaavaisesti sunnuntaina 22.9. klo 12-16
Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.
Feedback: FÖLI public transport - Customer service
ID:
423734
Creation time: 11.9.2024
Creation time: 11.9.2024
Viime torstaina n. 16.45 bussi 9 Katariinasta. Kuski ei pysähtynyt, vaikka olin painanut nappia. Seisoimme lapseni kanssa keskioven luona. Huusin "pysähdy!" Ja kuski löi jarrut (lähes) pohjaan. Kaaduin painavien omenakassieni kanssa pitkin lattiaa. (2 ikea-kassia ja painva rinkka.) Kuski ei kuitenkaan päästänyt ulos ennen seuraavaa pysäkkiä, vaikka vaadin ja anelin. (Ei ollut muuta liikennettä, joten sekään ei voi olla syy) Olin suunnitellut matkan niin että jaksan juuri ja juuri kävellä kotiin pysäkiltä.. Kuski ei pahoittelut tms, sanoi vaan että ei huomannut stop-merkkiä! Kyllä kiukuttaa! Ajattelin jälkikäteen, että olisi pitänyt tilata taksi ja maksattaa lasku fölillä... ;)
Processing
Status:
In processing
Hei,
kiitos palautteestanne. Se on toimitettu eteenpäin liikennöitsijälle vastattavaksi.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos palautteestanne. Se on toimitettu eteenpäin liikennöitsijälle vastattavaksi.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli