Palautepalvelu toimii vajaavaisesti sunnuntaina 22.9. klo 12-16 (19.9.2024 16:00)
Tietokantapäivityksen takia palautepalvelu toimii vajaavaisesti sunnuntaina 22.9. klo 12-16
Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.
Palaute: Joukkoliikenne Föli - Asiakaspalvelu
Tunniste:
423746
Luontipäivä: 11.9.2024
Luontipäivä: 11.9.2024
Hei,
Astuin bussiin sisään Naantalissa 10.9.24 klo 21.18. Kyseessä oli bussi 6. Kuski otti minut sisään ja antoi maksaa ja sen jälkeen meni tarkastamaan rengasta. Pian kävi ilmi että en pääsekään matkustamaan bussilla.
Haluaisin siis maksamani 3€ takaisin. Minusta asiakaspalvelu oli todella kömpelöä jos maksavat asiakkaat otetaan sisään ennenkuin tiedetään voidaanko matkaa toteuttaa.
Astuin bussiin sisään Naantalissa 10.9.24 klo 21.18. Kyseessä oli bussi 6. Kuski otti minut sisään ja antoi maksaa ja sen jälkeen meni tarkastamaan rengasta. Pian kävi ilmi että en pääsekään matkustamaan bussilla.
Haluaisin siis maksamani 3€ takaisin. Minusta asiakaspalvelu oli todella kömpelöä jos maksavat asiakkaat otetaan sisään ennenkuin tiedetään voidaanko matkaa toteuttaa.
Käsittely
Tila:
Käsitelty
Hei,
kiitos palautteestanne. Ikävä kuulla, että matkanne ei onnistunut suunnitellusti. Kuljettajat eivät valitettavasti pysty kaikkia tilanteita ennakoimaan, mutta hyvä olisi kommunikoida asiasta selkeästi matkustajalle. Välitän palautteenne tiedoksi linjan 6 liikennöitsijälle.
Ilmeisesti maksoitte matkanne lähimaksulla? Voitte maksun palauttamista koskien olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta maksu voidaan hyvittää. Tarvitsemme asian selvittämistä varten käytetyn maksukortin kuusi (6) ensimmäistä ja neljä (4) viimeistä numeroa. Jos maksu on mennyt puhelimeen liitetystä mobiilikortista, silloin tarvitsemme virtuaalikortin numeron. Asiakaspalvelija tarvitsee näiden tietojen lisäksi matkustusajankohdan sekä linjan numeron. Asiakaspalvelumme tavoittaa Kauppatorin Monitorista, myös puhelimitse tai chatin kautta: www.foli.fi/fi/asiakaspalvelu
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos palautteestanne. Ikävä kuulla, että matkanne ei onnistunut suunnitellusti. Kuljettajat eivät valitettavasti pysty kaikkia tilanteita ennakoimaan, mutta hyvä olisi kommunikoida asiasta selkeästi matkustajalle. Välitän palautteenne tiedoksi linjan 6 liikennöitsijälle.
Ilmeisesti maksoitte matkanne lähimaksulla? Voitte maksun palauttamista koskien olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta maksu voidaan hyvittää. Tarvitsemme asian selvittämistä varten käytetyn maksukortin kuusi (6) ensimmäistä ja neljä (4) viimeistä numeroa. Jos maksu on mennyt puhelimeen liitetystä mobiilikortista, silloin tarvitsemme virtuaalikortin numeron. Asiakaspalvelija tarvitsee näiden tietojen lisäksi matkustusajankohdan sekä linjan numeron. Asiakaspalvelumme tavoittaa Kauppatorin Monitorista, myös puhelimitse tai chatin kautta: www.foli.fi/fi/asiakaspalvelu
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli