Saavutettavuusseloste
Tervetuloa, tämä on Turun kaupungin saavutettavuusseloste
Tämä saavutettavuusseloste koskee palvelua Trimble Feedback ja on laadittu 16.2.2021. Seloste on päivitetty 16.4.2024. Palvelua koskee laki digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, jossa edellytetään, että julkisten verkkopalvelujen on oltava saavutettavia. Palvelun saavutettavuuden on arvioinut ulkopuolinen asiantuntijaorganisaatio.
Digipalvelun saavutettavuuden tila
Palvelu täyttää saavutettavuusvaatimukset.
Hallittava
Syy noudattamatta jättämiselle
Ei kuulu vielä lainsäädännön piiriin.
Kartta ei kuulu lainsäädännön piiriin. Palvelua voi käyttää ilman karttaa.
Huomasitko saavutettavuuspuutteen digipalvelussamme? Kerro se meille ja teemme parhaamme puutteen korjaamiseksi
Anna saavutettavuuspalautetta tällä verkkolomakkeella
Muilla tavoin
Asioimalla Kauppatorin Monitorissa osoitteessa Aurakatu 8, 20100 Turku tai soittamalla asiakaspalveluun (02) 262 4565.
Valvontaviranomainen
Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta sivuston ylläpitäjälle. Vastauksessa voi mennä 14 päivää. Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit antaa palautteen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten valituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.
Valvontaviranomaisen yhteystiedot
Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
saavutettavuus(at)avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000
Teemme jatkuvasti työtä saavutettavuuden parantamiseksi
Digipalveluistamme on tehty saavutettavuusarviointi
Saavutettavuusraportit ovat tekeillä.
Olemme sitoutuneet digipalveluiden saavutettavuuden parantamiseen
Turun kaupungin saavutettavuusosaamista kehitetään suunnitelmallisesti ja määrätietoisesti. Kaupungin saavutettavuuden sopimustoimittajat tulevat arvioimaan kaupungin nykyiset verkkopalvelut. Arvioinnin perusteella palveluiden saavutettavuutta kehitetään lain vaatimalle tasolle kunkin palvelun määräaikaan mennessä. Uusien verkkopalveluiden kehittämisessä ja hankinnassa saavutettavuus huomioidaan alusta lähtien. Saavutettavuuskoulutusta järjestetään kaikille osapuolille, jotka osallistuvat verkkopalveluiden kehittämiseen ja niiden sisältöjen tuottamiseen. Kaupungissa on käynnissä projekti Saavutettavuuslain vaatimusten täyttäminen.
Tarjoamme tukea käyttäjille joille digipalvelut eivät ole saavutettavissa
Turun kaupungin asiointipisteissä Kauppatorin Monitorissa ja kirjastoissa on mahdollisuus saada digitukea.
Tämä verkkosivusto/sovellus on julkaistu
12/2011