Joulun ja vuodenvaihteen palautteet (19.12.2024 12:00)
Joulun ja vuodenvaihteen lomien vuoksi palautteiden käsittelyssä esiintyy viiveitä. Palaamme asiaan mahdollisimman pian. Kiitos kärsivällisyydestänne.
Palaute: Joukkoliikenne Föli - Aikataulut ja reitit
Tunniste:
429191
Luontipäivä: 23.11.2024
Luontipäivä: 23.11.2024
Usein miten bussiaikatauluihin ei voi luottaa ja tämän loppuvuoden aikana on käytyt kohdallani useasti jopa niin että bussi on lähtenyn noin 5min etuajassa, linja 61 kauppatorin pysäkki. Lisäksi on muutaman kerran kortilta veloitettu uuden matkan hinta vaikka kyseessä on ollut selkeästi vaihto! Esimerkiksi tänään tulin satamasta kauppatorille ja 61 lähti tulostani 30min päästä. Molemmista matkoista veloitettiin oma hinta!
Käsittely
Tila:
Käsitelty
Hei,
kiitos palautteestanne. Ikävä kuulla, että Fölin aikataulut eivät ole olleet luotettavia ja että bussi on toistuvasti lähtenyt päätepysäkiltä etuajassa. Jotta voimme tutkia asiaa tarkemmin, tarvitsisimme tarkat tiedot vuorosta, joka on lähtenyt etuajassa. Tarvittavat tiedot ovat linjan numeron ja pysäkin lisäksi, päivämäärä, kellonaika ja suunta.
Jotta mahdollisia virheellisiä veloituksia olisi mahdollista tutkia ja hyvittää, tarvitsemme myös tiedot käytetystä matkakortista tai pankkikortista. Helpoiten voitte hoitaa asiaa olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme esim. puhelimitse tai chatissa. Varatkaa käsille käyttämänne kortin tiedot. Asiakaspalvelun tavoittaa täältä: https://www.foli.fi/fi/asiakaspalvelu
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos palautteestanne. Ikävä kuulla, että Fölin aikataulut eivät ole olleet luotettavia ja että bussi on toistuvasti lähtenyt päätepysäkiltä etuajassa. Jotta voimme tutkia asiaa tarkemmin, tarvitsisimme tarkat tiedot vuorosta, joka on lähtenyt etuajassa. Tarvittavat tiedot ovat linjan numeron ja pysäkin lisäksi, päivämäärä, kellonaika ja suunta.
Jotta mahdollisia virheellisiä veloituksia olisi mahdollista tutkia ja hyvittää, tarvitsemme myös tiedot käytetystä matkakortista tai pankkikortista. Helpoiten voitte hoitaa asiaa olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme esim. puhelimitse tai chatissa. Varatkaa käsille käyttämänne kortin tiedot. Asiakaspalvelun tavoittaa täältä: https://www.foli.fi/fi/asiakaspalvelu
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli