Feedback: Kollektivtrafiken Föli - Bussar
ID:
362414
Skapats: 8.8.2022
Skapats: 8.8.2022
Tulin tukholmasta siljalla. Seisoin jonossa bussi nro yhteen. Bussi sulki ovet jonon edessä ja lähti. Jatkoyhteyteen tampereelle en ehtinyt. Joudun odottamaan kaksi tuntia seuraavaa yhteyttä. Seuraavan kerran lennän! Seuraavan 1 bussin töykeä kuski aluksi väitti että ehdin sillä 7.30 lähtevään bussiin bussiasemalta vaikka aikataulun mukaan se saapuu bussiasemalle klo 7.30 jälkeen. Maksoin 3 euroa turhaan. Kun olin jo maksanut kuski sanoi töykeästi ettei lupaa etten ehdi. Hänen olisi pitänyt tarkistaa heti aluksi milloin hänen bussinsa on asemalla. Haluan takaisinmaksun bussimatkusta sekä muita korvauksia odottamisesta ja junalipusta. Miksi ette laita kohtuullista yhteyttä satamasta bussiasemalle? Seuraavan kerran lennän ja jää rahat saamatta Turulta, laivoilta työllistäjinä. Täysin kohtuutonta suunnitella aikataulu näin. Ei juna tai bussiyhteyksiä siljan asiakkaille. Katsokaa milloin laiva saapuu: klo 7.
Ytterligare information
1
7
8.8.2022
7
8.8.2022
Behandling
Status:
Behandlat
Kiitos palautteestasi!
Luemme kaikki saamamme palautteet läpi ja olemme teihin yhteydessä tarvittaessa.
Föli näyttää vastanneen kattavasti tuohon lippuhinnan palauttamiseen ja omalta osaltamme olemme käsitelleet palautteenne kuljettajan kanssa.
Kiitos, että autat meitä kehittämään palvelujamme.
Ystävällisin terveisin,
Turun Kaupunkiliikenne Oy
Luemme kaikki saamamme palautteet läpi ja olemme teihin yhteydessä tarvittaessa.
Föli näyttää vastanneen kattavasti tuohon lippuhinnan palauttamiseen ja omalta osaltamme olemme käsitelleet palautteenne kuljettajan kanssa.
Kiitos, että autat meitä kehittämään palvelujamme.
Ystävällisin terveisin,
Turun Kaupunkiliikenne Oy
Hei,
kiitos palautteestanne ja pahoittelemme kovasti tapahtuneesta aiheutunutta haittaa ja mielipahaa. Välitän palautteen kuljettajan toiminnan osalta liikennöitsijälle käsittelyyn. Palautteesta ei selviä, mitä kautta ostitte lipun. Mikäli ostit sen mobiilisovelluksella, voit pyytää lipusta rahanpalautusta suoraan mobiilisovelluksen kautta kohdasta tili > sovellus > anna palautetta. Muussa tapauksessa neuvomme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Pääsääntönä on, että liikennehäiriöt, esimerkiksi vuoron tai sen osan puuttuminen tai etuajassa tai myöhässä tuleminen eivät oikeuta korvauksiin.
Ikävä kuulla, että ette pidä sataman vuoroväliä riittävänä. Huomioittehan kuitenkin, että linjalla 1 on verrattain tiheä vuoroväli. Aamulla klo 7-8 välillä bussi kulkee noin 7 minuutin välein keskustaan ja joka toinen vuoroista (15 minuutin vuoroväli) jatkaa linja-autoaseman ohi lentoasemalle. Laivojen saapumisaikataulu on pyritty huomiomaan aikataulujen suunnittelussa. Välitän palautteen tiedoksi aikataulusuunnitteluun.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos palautteestanne ja pahoittelemme kovasti tapahtuneesta aiheutunutta haittaa ja mielipahaa. Välitän palautteen kuljettajan toiminnan osalta liikennöitsijälle käsittelyyn. Palautteesta ei selviä, mitä kautta ostitte lipun. Mikäli ostit sen mobiilisovelluksella, voit pyytää lipusta rahanpalautusta suoraan mobiilisovelluksen kautta kohdasta tili > sovellus > anna palautetta. Muussa tapauksessa neuvomme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Pääsääntönä on, että liikennehäiriöt, esimerkiksi vuoron tai sen osan puuttuminen tai etuajassa tai myöhässä tuleminen eivät oikeuta korvauksiin.
Ikävä kuulla, että ette pidä sataman vuoroväliä riittävänä. Huomioittehan kuitenkin, että linjalla 1 on verrattain tiheä vuoroväli. Aamulla klo 7-8 välillä bussi kulkee noin 7 minuutin välein keskustaan ja joka toinen vuoroista (15 minuutin vuoroväli) jatkaa linja-autoaseman ohi lentoasemalle. Laivojen saapumisaikataulu on pyritty huomiomaan aikataulujen suunnittelussa. Välitän palautteen tiedoksi aikataulusuunnitteluun.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli