Palautepalvelu toimii vajaavaisesti sunnuntaina 22.9. klo 12-16 (19.9.2024 16:00)
Tietokantapäivityksen takia palautepalvelu toimii vajaavaisesti sunnuntaina 22.9. klo 12-16
Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.
Feedback: Kollektivtrafiken Föli - Allmän feedback
ID:
423700
Skapats: 10.9.2024
Skapats: 10.9.2024
luku pääte kun käyttää wallettia liian hankala
ei huoli juuri ollenkaan
ei huoli juuri ollenkaan
Behandling
Status:
Behandlat
Hei,
kiitos palautteestanne, ikävä kuulla ongelmista lähimaksun kanssa. Puhelinta tulisi pitää hetki liikkumattomana lukulaitteella, ja ennen sitä varmistaa että puhelimen NFC on päällä. Jos mobiilimaksukortin kanssa on usein ongelmia ja se toimii muualla hyvin, suosittelemme ehkä bussissa matkustaessanne vaihtamaan tavalliseen maksukorttiin, jossa on lähimaksuominaisuus tai Fölin matkakorttiin.
Välitän palautteenne tiedoksi kehittämistiimille.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli
kiitos palautteestanne, ikävä kuulla ongelmista lähimaksun kanssa. Puhelinta tulisi pitää hetki liikkumattomana lukulaitteella, ja ennen sitä varmistaa että puhelimen NFC on päällä. Jos mobiilimaksukortin kanssa on usein ongelmia ja se toimii muualla hyvin, suosittelemme ehkä bussissa matkustaessanne vaihtamaan tavalliseen maksukorttiin, jossa on lähimaksuominaisuus tai Fölin matkakorttiin.
Välitän palautteenne tiedoksi kehittämistiimille.
Ystävällisin terveisin,
Turun seudun joukkoliikenne Föli