Feedback: Electronic services - Turku Feedback service
ID:
423692
Creation time: 10.9.2024
Creation time: 10.9.2024
Hei,
Haluan antaa palautetta itse palaute-palvelusta (opaskartta.turku.fi tai turku.fi/palaute) jota esim Monitorista helposti ohjataan käyttämään esim bussipalautteisiin. Palvelu on ihan erityisen hidas (viive on useita sekunteja!) ja erityisen hankala käyttää! Tuntuu että kaikki mahdollinen työ on ulkoistettu palautteen antajalle, ja tehty palautteen antaminen niin hankalaksi kuin vain suinkin mahdollista! Miksi Turku vihaa palautetta ja asiakkaitaan ja kohtelee heitä näin vihamielisesti varmasti paperilla hienolta näyttävällä, mutta ehkä Suomen surkeiten oikeasti toimivalla palautepalvelulla? Jos palautetta ihan oikeasti haluttaisiin olisi se yhtä helppoa kuin hymynaamat/tähtiarvio ja tekstikettä, ja minun on vaikeaa uskoa etteikö tätä tosiaan tiedettäisi ja ymmärrettäisi.
Haluan antaa palautetta itse palaute-palvelusta (opaskartta.turku.fi tai turku.fi/palaute) jota esim Monitorista helposti ohjataan käyttämään esim bussipalautteisiin. Palvelu on ihan erityisen hidas (viive on useita sekunteja!) ja erityisen hankala käyttää! Tuntuu että kaikki mahdollinen työ on ulkoistettu palautteen antajalle, ja tehty palautteen antaminen niin hankalaksi kuin vain suinkin mahdollista! Miksi Turku vihaa palautetta ja asiakkaitaan ja kohtelee heitä näin vihamielisesti varmasti paperilla hienolta näyttävällä, mutta ehkä Suomen surkeiten oikeasti toimivalla palautepalvelulla? Jos palautetta ihan oikeasti haluttaisiin olisi se yhtä helppoa kuin hymynaamat/tähtiarvio ja tekstikettä, ja minun on vaikeaa uskoa etteikö tätä tosiaan tiedettäisi ja ymmärrettäisi.
Processing
Status:
Processed
Hei,
Kiitos palautteestanne! Yritämme kehittää palautepalvelua, jotta palautteen antaminen olisi mahdollisimman helppoa ja vaivatonta. Otamme mielellämme tähänkin vastaan kehittämisideoita. Palautteet ovat kaupungille erittäin tärkeä keino saada tietoa eri puolilta Turkua.
Ystävällisin terveisin
Turun kaupunki
Konsernihallinto
Kiitos palautteestanne! Yritämme kehittää palautepalvelua, jotta palautteen antaminen olisi mahdollisimman helppoa ja vaivatonta. Otamme mielellämme tähänkin vastaan kehittämisideoita. Palautteet ovat kaupungille erittäin tärkeä keino saada tietoa eri puolilta Turkua.
Ystävällisin terveisin
Turun kaupunki
Konsernihallinto