Palautepalvelu toimii vajaavaisesti sunnuntaina 22.9. klo 12-16 (19.9.2024 16:00)
Tietokantapäivityksen takia palautepalvelu toimii vajaavaisesti sunnuntaina 22.9. klo 12-16
Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.
Palaute: Sähköiset asiointipalvelut - Turun Palautepalvelu
Tunniste:
423692
Luontipäivä: 10.9.2024
Luontipäivä: 10.9.2024
Hei,
Haluan antaa palautetta itse palaute-palvelusta (opaskartta.turku.fi tai turku.fi/palaute) jota esim Monitorista helposti ohjataan käyttämään esim bussipalautteisiin. Palvelu on ihan erityisen hidas (viive on useita sekunteja!) ja erityisen hankala käyttää! Tuntuu että kaikki mahdollinen työ on ulkoistettu palautteen antajalle, ja tehty palautteen antaminen niin hankalaksi kuin vain suinkin mahdollista! Miksi Turku vihaa palautetta ja asiakkaitaan ja kohtelee heitä näin vihamielisesti varmasti paperilla hienolta näyttävällä, mutta ehkä Suomen surkeiten oikeasti toimivalla palautepalvelulla? Jos palautetta ihan oikeasti haluttaisiin olisi se yhtä helppoa kuin hymynaamat/tähtiarvio ja tekstikettä, ja minun on vaikeaa uskoa etteikö tätä tosiaan tiedettäisi ja ymmärrettäisi.
Haluan antaa palautetta itse palaute-palvelusta (opaskartta.turku.fi tai turku.fi/palaute) jota esim Monitorista helposti ohjataan käyttämään esim bussipalautteisiin. Palvelu on ihan erityisen hidas (viive on useita sekunteja!) ja erityisen hankala käyttää! Tuntuu että kaikki mahdollinen työ on ulkoistettu palautteen antajalle, ja tehty palautteen antaminen niin hankalaksi kuin vain suinkin mahdollista! Miksi Turku vihaa palautetta ja asiakkaitaan ja kohtelee heitä näin vihamielisesti varmasti paperilla hienolta näyttävällä, mutta ehkä Suomen surkeiten oikeasti toimivalla palautepalvelulla? Jos palautetta ihan oikeasti haluttaisiin olisi se yhtä helppoa kuin hymynaamat/tähtiarvio ja tekstikettä, ja minun on vaikeaa uskoa etteikö tätä tosiaan tiedettäisi ja ymmärrettäisi.
Käsittely
Tila:
Käsittelyssä